Přeskočit na obsah

Tajemný park 2: čeká vás opravdu Strašidelný příběh

Tajemný park tentokrát nese podtitul Strašidelný příběh. Strašidelný obzvlášť z pohledu jeho účastníků, protože pro hráče představuje hlavně obtížně splnitelnou výzvu.

strasidelny pribeh 1
Recenze na Tajemný park 2: Strašidelný příběh

Opět navštívíte fantasy svět děsivého zábavního parku, zkříženého s realitou. Při procházení více než padesáti lokacemi bude nutné obrnit se trpělivostí a kuráží. Vaše zvídavé prozkoumávání nejednou přeruší sabotérský skřítek pan Dudley. Tenhle oddaný poskok klauna Louise, který je i ve druhém díle tím hlavním záporákem (a tak trochu i šílencem) si nenechá ujít jediný váš krok. Ve světě Tajemného parku je ale i bez jeho škodolibosti nastraženo dost pastiček, hádanek a hlavolamů.

image 49
Obrázek ze hry Tajemný park 2: Strašidelný příběh

Zahrajete si pětadvacet mini-her, v jejichž výběru najdete hříčky z různých kategorií. U některých procvičíte svou paměť, u jiných zase vyzkoušíte své umění improvizovat a další dají zabrat vaší představivosti nebo analytickému myšlení. Libovolný hlavolam lze po několika minutách přeskočit, ale pokud takové hry hrajete mj. proto, aby mozek nezakrněl, tyto logické hříčky vás budou rozhodně bavit. Ke každému hlavolamu je přímo v herním rozhraní uveden sice stručný, zato pochopitelný návod, takže nebudete tápat, co máte udělat.

image 50
image 51

Opominuty nezůstávají ani scény s hledáním ukrytých předmětů, kterých si také užijete pořádné množství. Na téměř 20 místech se spouští hledačky, kde je úkolem najít 12 objektů vypsaných na seznamu ve spodní části obrazovky. Na lecjakých místech se však tyto hledací scény spouštějí i vícekrát (vždy samozřejmě hledáte něco jiného), tudíž pátrání po ztracených předmětech si tu dosyta užijete. V případě, že se nějaký předmět nepodaří najít, můžete využít možnosti nápovědy. Ta se nabíjí v závislosti na zvolené celkové obtížnosti hry. Jelikož jsou ale hledací scenérie velice přehledné a dobře se v nich orientuje, myslíme, že tip tentokrát ani nevyužijete.

image 52

Zdolat všechny nástrahy a porazit Louise zabere alespoň pět hodin, pokud nebudete věnovat vedlejším aktivitám moc pozornosti. Když se ale do všech hledaček a hlavolamů pustíte opravdu po hlavě, herní doba rázem klidně vyleze i na dvojnásobek.

A taková zajímavost: Prostředí paralelního světa Tajemného parku je ve druhém díle postaveno na známých klasických pohádkách jako Petr Pan, Locika nebo Jeníček a Mařenka. Motivy těchto pohádek se promítají jak do příběhového deníku, který zaznamenává vše důležité, tak do samotného zpracování lokací. Podíváte se kupříkladu do chaloupky zlé ježibaby nebo věže, v níž přebývá princezna, či říše pokryté sněhem a ledem a další místa známá z dětských příběhů. Kreslené scenérie si hrají se sebemenšími detaily, takže se máte vždy čím kochat, a věrně prezentují atmosféru jednotlivých pohádek.

image 53
image 54

Získejte hru v akci jen za 119 Kč!

Druhý díl série Tajemný park můžete nyní získat v naší pravidelné akce jen za 119 Kč. Jestliže vám chybí ve sbírce anebo máte slabost pro tak trochu strašidelné hledačky, rozhodně byste měli chytit tuhle šanci za pačesy!

A až hru dohrajete, dejte nám do komentářů a hodnocení vědět, jak se vám líbila a jestli souhlasíte s recenzí!

Celou sérii najdete na kolekci 25 her

Je to tak – všechny tři díly Tajemného parku jsou umístěny na kolekci 25 her, takže pokud máte zájem o kompletní sérii, rozhodně zvažte, jestli se vám nevyplatí koupit kolekci a získat tak více než dvacet další her z naší nabídky!

image 55